Tuesday, 19 July 2011

tadaaaaa !

assalamualaikum.................
hahahaha...yay!buleh update bloggie lagi!yahooo!
tapi sedih lorh start minggu ni aku buleh serbu library USIM 2 minggu sekali jek...lecturer kimia aku Mdm Latipah tukar kelas tutor yg asalnya pagi selasa ke pagi jumaat...waktu aku biasa on9 hari jumaat tuh...so,aku just boleh mai sini hari selasa masa minggu aku xder lab je ah...arghh!kamis ni aku ada kuiz fizik + biology + test maths lak...aku x study lagi nie!+ gigi aku sakit!!!!!apesal gigi geraham bongsu aku tumbuh awal sangat nih!aku umur 18 pun belum cukup lagi!nak tinggi lagi!!!!!hukhukhuk...betul ka aku x kan tinggi dah nih??????waaaaaaaaaaaaaaaaa!nak tinggi!!!!!!!!!!!!!!!!!aku pendek! T^T

lambatnya nak cuti!!!!!!!!!!!nak balik!gigi aku sakit!!!!!!!!!!!!!!!!!!aku pi pusat kesihatan pelajar xdi doc gigi x der pulak hari ni!die ada hari khamis je...tapi hari khamis jadual aku penuh!!!nak buat camna nih???


YA ALLAH ! :'(

1 comment:

❤sayashahrina❤ said...

insyaAllah takkan tnggi lagi~~ HAHAHAHAHA......
pkailah ksut high heel! =p