Sunday, 4 September 2011

sob sob sob!

assalamualaikum darling~! *wink*
aigoooo.
esok dah kena balik Nilai!
benci betol!
tak pe tak pe,sebulan++ akan datang nanti aku balik sini lagi.hehe.
tapi!homework aku tak sentuh langsung lagi nih!
tutorial berlambak lagi tak siap!
OheMGee!
ye lah~
nama pun hari raya,beraya sakan lah aku!
makan pun tak ingat dunia.
duk menternak lemak di dalam badan ada ah.(bak kata Shahrina.haha)
malasnye aku nak study.adoiii~!
tak pe lah.menuntut ilmu kan satu ibadah.cehh.
korang doakan aku rajin study ek. :)
 ok lah.lepas balik sana,kalau aku serbu library masa free nanti aku update bloggie lagi.
kalau tak pun,aku update masa balik sini tengah bulan 10 nanti pulak.
*macam lah belog aku ni ada pengikut setia.kahkahkah*


SELAMAT JALAN 
kepada kengkawan yang antaranya tengah otw ke unibarsiti masing-masing dah skang ni.
berhati-hati di jalan raya!
gud luck final exam nanti!
doakan kejayaan kita bersama ye!
AJA AJA!


**nota kaki:hari ni aku beli handphone baru.Mini Galaxy Samsung.ngehngehngeh.yay!  XD

No comments: