Thursday, 24 November 2011

failure

assalam. :(
berita buruk. aku...




fail ujian memandu! uwaaaaaaaaa! frust lorh! mat rempit kat kampong pun boleh lulus ujian memandu, tapi aku gagal lah pulakkk! kandas dekat bukit. masa latihan aku buat cun je. tup tup masa test jugak lah die buat hal! aisehhh! mujur lah jalan raya aku dah lulus. lulus pun dengan markah cukup cukup makan je. agagaga. aku ni memang tak lari dari masalah. problemanya aku tak tau lah bila pulak nak amek test ulangan. cikgu aku kata cuti ni dah penuh. kalau ada pun 5 Dis. haihhh. aku dah balik Nilai masa tu. aku jadi orang negeri sembilan balik 3 Dis nih. tiket bas catar pun dah tempah. so,aku kena amek tahun depan lah pulak. maybe masa cuti mid sem bulan Februari kot. kalau tak pun amek lepas habis tamhidi bulan Jun. alamakkk. tangguh lagi? lamanya masa aku nak dapat lesen. orang laen amek masa sebulan dua je, aku ni setahunnn! aduhaiiii~ 
result tamhidi pun tak kuar kuar lagi. masalah masalah. tambah tambah lagi aku rasa result aku tak cun kali nih. tawakkal je laaa~ 
kakak aku dah balik perlis malam semalam. die lesap, running man aku pun lesap, cite korea aku pun lesap! jadi, keboringan lah aku cuti yang bersisa lagi seminggu ni. *sigh*
tak lama lagi aku pun dah kena blah. arghhh! menyampah betol! aku tak nak balik sana lagi! tak nakkkkkkkkkkk! kehidupan kat USIM boring siottt! tak sedapppp! tak hepi langsung! stress ada ah! bluekkk! :PP

No comments: