Monday, 7 November 2011

raya ke?

raya tanpa umi dan ayah sangat sangat sangat tak best!titikkk! :'(
tak best nye! :((

bangun pagi pun lewat.naseb baek sempat solat hari raya EidulAdha jugak.
ayah + umi + che sihat tak kat sana skarang ek?
insyaALLAH semua sihat. :))
mesti seronok raya kat bumi Makkah kan?
diorang balik 20 Nov nanti.hari jadi aku.sampai kat Kota Bharu 21 Nov.
jadi aku sambut ulang tahun ke-18 aku tanpa umi + ayah.
tak best nye! :((

hari ni balik kampung macam raya biasa.tapi suasananya laen.sampai saja kat kampung aku terus tidur sampai waktu zohor.haha.boring siot.lepas asar aku dan adek beradek aku balik.tup tup terserempak dengan traffic jam.hujan lebat pulak tuh.ada pokok tumbang lagi.perjalanan dari kampung yang biasanya amek masa 30 minit pun bertambah jadi 2 jam tadi.
tak best nye! :((

balik balik bukak muka buku.

  • Yesterday
     Amalia Hyukie : slm aidiladha,orang jordan.. :)

  • 3 hours ago


    Amirul Hazim : haahaa ye salam aidiladha gak amalia..

ok.yang ni best!wahahahahaha. :P
k,bubye.

No comments: