Tuesday, 8 November 2011

tak patut tak patut.

aku cuti nak rileks.tengok cite korea sampai puas.tengok show korea sampai puas.dengar lagu korea sampai puas.makan sampai puas.maen masak masak sampai puas.tengok kbsw sampai puas.update bloggie sampai puas.usya 'ustaz' sampai puas.wakakakaka.


tengok tengok tetibe je aku disuruh buat assignment orang laen!assignment pak sedara+mak sedara aku,ayah su+cik su.diorang ni kerja cikgu dan tengah sambung belajar dekat Open University.diorang kena buat assignment English esei tajuk cyber crime sebanyak 10 pages sorang.dah lah minimum 2500 perkataan.waduuuuh!diorang suruh abang aku.tapi abang aku sibuk dengan kerja.jadi aku dan kakak aku yang goyang kaki dekat rumah ni lah jadi mangsa kejadian. :'(  lusa dah tarikh tutup hantar.kitorang baru je buat intro setakat ni.tak tau lah sempat siap ke tidak.ye lah.kitorang tak tau apa pun.format pun tak tau.jadi yang kami buat ni pun tak tau lah betul ke tak.tak patut betul diorang suruh aku.aku baru masuk asasi.tak pernah lagi buat assignment macam ni.alasan ayah su dan cik su diorang sibuk jaga anak.alahai.anak baru 3.muda lagi.tak kan dah tak cukup masa nak buat assignment sendiri.nanti kalau kitorang buat dapat markah rendah,jangan salahkan kitorang sudah.tak patut tak patut.


satu lagi masalah pasal MUET aku nih.naseb naseb.aku jugak yang kena.orang laen yang menumpang semua boleh print surat kebenaran menumpang tuh.kecuali aku.naseb buruk betol.tengok yang aku dapat masa aku masukkan nombor kad pengenalan aku.



 HARAP MAAF REKOD ANDA TIADA DALAM REKOD KAMI.
 SILA PASTIKAN NOMBOR KAD PENGENALAN ANDA DENGAN BETUL.



alahai~so,esok aku kena telfon mpm lah jawabnye.abang mpm hari tu ada telfon aku cakap dah sahih aku menumpang dekat SMKA Wataniah.dah boleh print slip baru die cakap.habis tu?tak boleh ni apesal pulak bang?!! tak patut tak patut. :( 

btw,aku ada something nak share.sebagai seorang Muslim, sila click ME ek. ;))

No comments: