Saturday, 3 December 2011

annyeong

assalam. :)
malam ni aku dah kena bertolak pegi Nilai dah. siyesss aku tak nak balik sana lagi. adehhh. *sigh*  tak pe lah. demi menuntut ilmu plus mencari jodoh. har har har. harap harap aku hepi belajar sem 2 nanti. jangan lah stres stres macam sem 1 dulu. tak nak! tak bahagia hidup! tapi~kalau aku nak dapat 4.00 untuk sem 2, terpaksa lah aku jadi budak nerd lepas ni. ish ish. bahagia ke? kena study smart + hard. aku ni pemalas. kena ubah cara study aku yang ntah ape ape masa sem 1 dulu. asyik maen game dalam lappy housemates aku je kejenya. homework tak pernah siap siap. masa kuliah biology dan math selalu ngantuk. ngok ngek betul. bila lah nak berubah ni? haihhhhh~ insyaAllah sem 2 nanti aku cuba kawal diri aku. ngeh ngeh ngeh.




k lah , i've got to go now. bubye darling! jaga diri leklok. annyeong! doakan perjalanan aku selamat ek~ i will miss you my dear bloggie. bulan Februari nanti baru kita bisa ketemu lagi dong~ sedeyhhh. :'((
bye bye Kota Bharu~ hello Nilai.. :P


.................................................offline................................................................

No comments: