Wednesday, 15 February 2012

maaf

Assalamualaikum.

Terlebih dulu aku nak mintak maaf bebanyak lah aku biarkan belog aku lama bersawang-sawang kat sini. Dah tua dah pun labah-labah yang duk dalam belog aku ni. *ok. tak lawak. =.= * Eh jap jap. Aku mintak maaf dekat sape ni? Macam lah ramai sangat followers aku. kahkahkah. *ok. still tak lawak.* Ehh dah dah. Mengarut je kejenye.

Minggu lepas aku cuti mid sem seminggu. Balik Kelantan dengan kapal terbang. First time wooohh. Haha. Kolot betul aku ni. Air Asia. Now,everyone can fly. cehh. hakhakhak. Balik dengan harapan yang menggunung berhajat nak habiskan masa 24 jam sehari depan lappy, layan korea aku, blogging. Tup tup balik balik umi cakap laptop rosak. Ish ish. Naseb malang betul. Sebab tu lah aku tak blogging lama dah. 2 minggu sebelum cuti sibuk dengan mid semester exam. ngeee~

Cuti seminggu ni aku buat apa? Emm. Banyak~ Pegi lepak kat KB Mall 2 kali, pusat bandar KB 2 kali, maen air dekat hutan lipur Bukit Bakar Machang, and bermalam kat rumah housemate aku, si Affaf. Pastu pegi Kuala Krai rumah sedara mara edar kad jemputan majlis perkahwinan kakak sulung aku bulan 3 ni. Then balik kampong kat Pasir Puteh~ So aku tak sempat rasa boring pun. Nak cuti lagi~

Haaaaa! lupa nak cakap aku dah beli contact lens. Haha. :P

Part 2 sem ni nampaknya banyak gile presentation. Esok pun ada. Aku tengah cari info pasal bendalah tu lah ni. Haihhh. Pinjam lappy housemate. Takpe takpe. Benda ni jugak aku akan tempuh masa belajar kat Pandan Indah nanti. Fuhhhh~  InsyaAllah dapat masuk Fakulti Dentistry!

K lah. bye bye.

**Sekarang aku ada secret best friend taw. Kenapa secret? Sebab orang laen tak tau lah. Classmate kitorang tak tau. Kawan baek aku je pun yang tau. Cuti seminggu hari tu lah aku rapat dengan die. Chat setiap malam kot. Sekali die tegur aku sampai kul 3 pagi lah jawabnye kitorang duk melalut. Berjam-jam. Tapi aku tak pernah boring sembang dengan die. Yang peliknya kat dunia luar die buat sombong je dengan aku. Nak buat macam mana, semua mata memandang kalau lelaki pompuan lepak sama-sama. Kitorang kongsi banyak rahsia kot. Wahahaha. Tapi betul. Sorang je dalam kelas kami yang tau kitorang ni kawan baek. Baek ke? Haha.

Jadi bagi korang, boleh ke berlaenan jantina jadi kawan baek? =.=' **

No comments: