Saturday, 10 March 2012

gedik

Assalamualaikum.
Alhamdulillah aku dan abang selamat sampai rumah kitorang kul 10 malam tadi. :)


On the way tadi, duk borak-borak dengan abang. Abang nasihatkan aku :


Abang : Awop tu kecik lagi. tok payah nok gewe2 lagi lah. baru 19 tahun. kalu nok gewe cari hok tuo setahun duo tahun lebih tuo. tok payoh letih2 tunggu dio sambung study master ko phD ko. kalu sebayo nati kalu awop abis ngaji doh keno tunggu dio abis ngaji pulok. dio tak po lah jate tuo pun. kalu awok hok tunggu dio andartu lah awok. hahaha.

Aku : Iyolah. Ore pun tok sey lagi jugok gewe. Umi pun tok bagi lagi. Umi oyak keno 20 tahun ke atas baru boleh gewe2 ni. hehehe.

dictionary : - gewe = couple :P


Macam tu lah bebelan abang kat aku atas kereta tadi. Haha. Yelah abang~ Tamhidi pun tak habis lagi. Takde masa lah nak couple. Lagipun aku ni tak secomel Ningroem. Tak selawa Aisyah Noor. Tak seslim Hidayah. Tak seputih Liyana. Tak selembut Farah Aisyah. Sape lah nak kat aku yang comot ni? Hehe. *Habis rakan sekelas aku puji. Huahaha.* Lagipun aku pun tak nak cari jodoh tu. Biar jodoh tu yang cari aku. Kahkahkah. Gediknya aku cakap pasal jodoh. Ishishish.

comel. hehe.
credit to: erk.tak ingat amek dari blog mana. sorry tuan empunya gambar! :(
K lah. Allahualam. Maaf sebab banyak mengarut + melalut je dari tadi. Haha. 
Salam~

No comments: