Sunday, 4 March 2012

congrats

Assalamualaikum. :)

Hai~ Hehe. Rompak lappy housemate lagi. Oh yeah. Takpe takpe. Minggu depan aku nak bawak laptop aku sendiri mai sini dah lerr. Kak Yong dah tak guna kan~ HEHE.

Malam ni aku dapat good news! Kakak sulung aku (nama glamour : Kak Yong ) pass her final exam! Skarang beliau dah jadi DOKTOR. Wahhhh~ Congrats Kak Yong! Alhamdulillah. Weheeee~ :D
11 Mac nanti dia bakal menamatkan zaman bujangnya dengan abang Hisyam. InsyaAllah. So,the first Amalia dah nak jadi Madam. Bye bye Miss Nik Amalia Nasfatie. Nik Amalia Nasratiena and Nik Amalia Nasrulliana bila pulak? Hahahaha. Kitorang tengah tunggu turn lah ni. Wahahaha! *gatal*

InsyaAllah aku pun akan jadi doktor jugak nanti. Doktor gigi. Kiut kan? Harharhar. :P

K lah. Annyeong!

p/s : tak sabar nak balik Kelantan jumaat nanti! Aku akan dapat abang ipar doktor! hehehe. So aku ponteng lah program Mukhayyam Bahasa Arab (9 Mac-10 Mac) nanti. Dan jugak kelas tutorial + kuliah Isnin yang seterusnya tu sebab aku balik Nilai lewat sehari. Yippi~! ;) 
DO MISS ME..! 

No comments: