Thursday, 3 May 2012

고백? :(

Assalamualaikum.

Aku suka kucing. Haha. Tetibe je.
Tak de pape lah. Saje update belog. Just rindukan Meow. :(
Dah lama tak peluk kucing. Bagi aku, cakap dengan kucing ni boleh hilangkan stres. Ngeee. Tapi sekarang tak boleh dah. Meow dah takde. Dan takkan ade kucing laen yang boleh gantikan tempat Meow. :'(

Meow. IMYSM. <3

Btw. Malam semalam. Something happened. Die tu ceroboh belog aku. Ohmygosh. Aku lah ni terlepas mulut. Menyesal gile kot. Kan dah dapat malu. Dah lah belog aku ni tempat aku perasan sengsorang. :[

Tapi saya nak cakap kat awak. Awak diam? Saya pun diam. 
Tak faham? Buat-buat lah paham ye.

We're friends right? Yes. We are. Secret best friend. Secret? Sebab orang laen tak tau.
Terasa ke? :P

No comments: