Wednesday, 23 May 2012

Wish

Assalamualaikum. :)

23 Mei. Hari ni hari jadi someone. My previous crush. Hehehe. Oh Gosh. Tak reti malu betul aku ni. Today please let me be okay. :P 
AH, how are you doing now? :) Okei. Gedik. Harap-harap sihat walafiat di sana. Cehhh. XD *Ada orang cakap aku dan die cinta jarak jauh. Padahal tak de CINTA pun. Hahahaha.* Semoga berbahagia dengan orang ter'sayang'. Aku dah tak suka kau dah. Don't worry. :D Aku akan ingat. The last advice from you.

 "yg pnting enti blaja dlu,cinta nnt dlu
cinta dlu yg utama Allah,nabi,parents
pcayelah jodoh tu dh qada' qadar Allah
ana nsehat atas dasar kite masih lg brsahabat
wlo x pnah jumpe & x knay pon dgn sape ana brckp ni
emm k la jgn sedih2,once u fail it doesn't mean that u fail in evrything
strive in study,gud luck 4 your exam nnt."

Heeee. Pelik macam mana die boleh cakap macam tu? Tak payah susah-susah pikir. Ada lah~ There was a conflict between us. :( Tapi semua dah settle. Kitorang dah tak contact. Die lalu jalan die. Aku lalu jalan aku. Masing-masing hepi. Alhamdulillah. :)
So.... AH, happy birthday. Good luck in your study. :D *untong laaah study kat Jordan. :P *


But actually, I wanna say something to you, and also to the boys. :) 

laen kali tolong jangan buat something yang budak pompuan akan confuse. :)

Aku dah cakap tentang ni dulu dalam entri --> Adam.

And for the girls.
be tough, dear.
And this is from ME.
Peace. :D 
K lah. Bubye. ;)

*And for you. My secret best best friend. Emm. Ni pun kalau kau baca lah kan. Kau kan selalu TERskodeng belog hudoh aku ni. Haha. Ni nak cakap. Pergi Indon nanti, jangan lupa beli hadiah untuk budak kecik di sini. Heeeee. Take care. n_______n

**Sorry for my KEGEDIKAN dalam entri ni. Hekhek. :)

No comments: