Friday, 29 June 2012

Books

Assalamualaikum ! :D


Dah lama tak hapdate. Heee. Tengok King 2 Hearts yang ntah pape teww. =.=' Lepastu internet buat hal 3 hari lepas. Kadang2 je dia elok. :(


Pagi tadi kakyong mesej. Dia mintak tolong ayah poskan buku. Tajuk Orthopeadic Examination Mcrae + Orthopeadic Maheshwari. Adoi. Dengar tajuk pon aku dah macam, @#$%^&*! Apakah? O.O Dah hampir 2 minggu kakyong posting dekat Sarawak. Hospital sama dengan suami dia. Untong laaa~


Aku pon terpikir tadi. Nanti kalo dapat masuk dentist, aku guna buku sama dengan kakyong ke? Haha. Tengok rak buku kakyong pon, dah ler semua tebal2 macam kamus Oxford, berpinar mata aku. O.o


.buku.
.buku lagi. =..=
Ni baru yang kakyong tinggal dekat rumah. Haihhh~ Ayah suruh aku baca semua buku ni. Kan duk umah tak buat pape. Tapi sorry laaa. Aku tak minat membaca. Harhar~ :P
Saja je nak hapdate. Lalala~ Byebye. ;)

*Right now I'm waiting for SuJu's new song MV teaser ! Arghhhhh. LEE HYUK JAE ! >////<

No comments: