Sunday, 3 June 2012

Unhappy

Assalamualaikum.


Maaf maaf maaf maaf maaf. :(


Dear Farah Aisyah. Maaf sebab tak pegi kenduri kat rumah Aisyah. Hukhuk. :'( Kebetulan sama hari dengan kenduri dekat kampong. :((


Dear budak-budak laki Tamhidi of Dentistry. Maaf tak jemput korang datang rumah aku. Tolak kedatangan korang on the spot pulak tu. Padahal belum tanya parents aku lagi masa tu. Bukannya apa. Sebab-sebabnya aku dah cakap dekat sorang budak tuh. Harap-harap paham ler. >/////< Tapi, yang tak patotnya. Tak pasal-pasal sebab mulut adek + kakak yang becok, aku kena marah dengan umi + kak yong. Yelah. Aku pikir tak nak lah ganggu umi yang tengah sibok minggu ni. Sebab tu lah aku tolak kedatangan 9 orang budak laki tu kali ni. Tak berniat jahat pon. Serius. Tak tau pulak umi jemput je diorang datang umah. Huuuuuu. Ye lah. Memang aku salahhh. :'( Sorry banyak banyak banyak. Tapi kan. Aku rasa budak-budak laki tu tak kenal pun aku. Haha. Aku ni bukannya budak 'hot' dalam kuliah. Maybe 4 orang budak laki kelas aku tu je kot yang kenal aku. Muahahaha. Okei. Takpe takpe. Aku tahu aku salah. Mintak maaf sekali lagi. :( Laen kali datanglah lagi. Aku buat kenduri besar-besaran untuk korang nanti. Hukhuk. Rasa bersalah gile........... T^T




Tolong maafkan aku............................. Dah lah korang datang dari jauhhhh. Budak pompuan laen jemput korang datang rumah diorang. Except aku sorang. Lagilah rasa bersalahhhhhh. Aku pon bukan tak sudi. Tapi tapi tapi. Benda ni berlaku tetiba sangat. Mula-mula aku ingatkan korang bergurau je. Tak sempat nak pikir leklok. Uwaaaaaaaa. >.< Yelahh. Aku mengaku aku jahatttttt. Dush dush dush. 

Sedihhhhhhhhhh. :'(


No comments: