Friday, 13 July 2012

KeCUAKan yang sia2. =.='

Assalamualaikum. 


Tajuk tu dah terangkan tema cerita aku kali ni. Kecuakan yang sia2. Adehhh. Asalnya aku taknak tulis pun entri pasal ni. Sebab cerita dah lapuk. Orang laen semua dah habis kecoh2. Tapi malam ni aku rasa macam nak membebel lah pulak. Kahkah. Udah memang naluri seorang perempuan yang comel kan suka membebel. Chill babe~ :)


Alkisahnya bermula dari beberapa hari lepas lagi. Ada sorang sahabat kami post dekat group facebook Tamhidi USIM 2011/2012.


nama beliau baek dirahsiakan. takot i kena saman pulak nanti. hek.
Lepas tu sehari demi sehari dihitung. Siap catit dekat kalendar lagi. Wakaka. *over doe! :P* Sedetik demi sedetik berlalu. Sampai lah malam semalam. Masa tu memang dah tak boleh tido. Memikirkan masa depan. Berjayakah aku masuk Fakulti Pergigian? Bolehkah aku? Mampukah aku dan kawan2? :'( Allahualam. Allah knows the best ! :')
Aku dah bookmark laman web yang dia kasi tu. Orang laen maybe baru hari ni first time bukak. Tapi aku pulak dah selalu bukak tutup page ni sejak tiga hari lepas. Harharhar. Over tak aku? :P Bukan over ye. Semangat semangat ! :PP
Mula2 bukak mesti reaksi korang macam ni kan?



Aku pulak rilekk je. Lalala~ Dah baca benda ni sejak tiga hari lepas lagi. Dah siap hafal dah pun. Huahuahua. :P Laen lah korang yang baru baca semalam or maybe hari ni. *ececece.tunjuk pro lah konon~padahal first time bukak rasa macam @#$%^&*!*

Tengah hari tadi baru USIM tambah benda dalam box merah dekat bawah ni.



Kahkahkah. Kena troll sudahhh. XD Isnin ni lah. Sabaq noe teman2. :) Mesti ada hikmahnya jadi macam ni. Mungkin ini peluang kita untuk berdoa lebih lagi kepada Allah SWT, agar dapat yang terbaek. InsyaAllah. ;)

Buat kawan2 yang dapat result UPU hari ni, congrats korang! Alhamdulillah korang dapat apa yang korang usahakan selama ni. Buat yang kurang berjaya, jangan sedeh2. Bak kata omputih "Every cloud has a silver lining." Mana tahu dekat tempat yang korang dapat tu korang jumpa jodoh korang ke~ Hakhakhak. *kelip2mata*

Test ulangan JPJ aku ni, entah bila pun aku tak tahu. Tapi yang aku sure minggu depan lah. Cikgu memandu aku tu tak telfon2 lagi. Aku nak telfon beliau pun, dulu beliau cakap beliau yang nak telfon aku. Emmm. *beliau?erk. -__-' 
**driving test + JPJ test failure. <-- memori silam.

Okei la. Cawww dulu. Bai bai! :)

#mood sebenar penulis : mencik2! >.< orang laen semua dah tahu boleh medik ke, farmasi ke, akaun ke, TESL ke. jeles jeles jelesss! takpe. sabau je lah~ sabar itu separuh dari iman. *tarikhembusnafas*

No comments: