Tuesday, 17 July 2012

Allahuakbar. :')

Assalamulaikum. :)

16 Julai 2012. Hari yang penuh debaran. Mula2 dorang cakap USIMians dah boleh check result degree intake kul 12 tengahari. Then jammed. Tunda pulak pukul 4 petang. Then 5 petang. Masa tu ada some student dah boleh check. Tapi ramai yang dapat server error, including me. :( Sabaq je lah. Reload page berjuta2 kali pun still tak dapat access. Lepas tu dia cakap kul 9 malam. Pulakkkk dahh? >.< Tapi pukul 9 pun aku still tak boleh access lagi. =.=' Takpe. Sabar itu separuh dari iman. Masa tu ramai dah boleh check. Jelessssssss kot. Aku reload website USIM tu sampai tengah malam. Dalam pukul 12.30, classmate aku inbox cakap dia dah boleh check. Aku try still tak boleh lagi. Aku pun suruh dia tolong check untuk aku. Masa dia tunggu page tu loading, aku try sendiri lagi sekali, then tetiba boleh access. So ini yang aku dapat.


Alhamdulillah aku dapat kursus first choice aku, Dentistry. Umi! Ayah! I did it. :') Syukur kepada Allah SWT. Alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah. :D
Congratulation buat semua kawan2. Ramai yang dapat apa yang diorang nak. Alhamdulillah. Good luck korang ! For Medic + Dental students, jumpa di Pandan ! :)

Aku just sedih sebab salah sorang best friend aku, Yan dapat kursus laen dari aku. Kitorang kena berpisah. Uhukuhuk. Sedehhhhhhhhhhhhh. T.T But the most important thing is, Yan hepi dengan kursus yang dia dapat. Kimia Industri. Congrats Yan. Ukhuwah fillah. Saranghae~ :')

Semalam pun merupakan hari jadi Yan. So, aku, Yan + Aisyah dating dekat kbmall, sambut birthday Yan yang ke 19. Happy birthday Liyana Fairuz. :) Semoga panjang umur, murah rezeki + hepi selalu. And good luck for your degree life ! Nanti kita contact gosip2 macam selalu ye. :'D

.aisyah.                    .yan.
# takde orang nak tolong amekkan gambar kitorang bertiga. hek. :(
Okay peeps. Gudnite. Wish me + my beloved friends luck ! :)
Wassalam.

# test jpj aku minggu depan. maybe 23/7 or 30/7. doakan aku sayaaangs. >.<

7 comments:

Anonymous said...

congrats n gudluck test jpj.....=)
~yinyin

amalia eunhae said...

takot nih. >.< haha. go go go! n___n

tiqahbffmeow said...

eh aisyah tu budak naim dop? my junior~ hoho

amalia eunhae said...

ho. saem baek ur adek ipar. hahaha. :P x sklas doh nti ni nga dio sbb dio bleh kos kimia industri jgop.:(

NikNurAtiqah said...

hamboii adik ipar? not yet lahh. HAHA. insya Allah doakan. *mood gedik on* :P

amalia eunhae said...

i like~ hahaha. ameen2 bnyk kli. XD

Firdaus Reedzwan said...

Tahniah ! Walopon dah 3 thun tpi sy bru baca ! Haha ! Baca blog ni best ah sbb mcm storytelling,, anyway, sbb kte sama2 Tamhidi Pergigian so sy bole feel debaran nk cek tawaran tu, haha ! Congratz