Tuesday, 3 July 2012

Gedik itu best. XD

Hype. :D


Setelah 3 minggu bertapa, hari ni aku keluar rumah jugak akirnya. Terubat sudah perasaan rindu nak bau asap kereta tadi. Oh yeah~
Hari ni aku ikot parents pegi kedai jam. Baiki jam adek aku, si mat Atim. *nama asal dia : Hakim.* Then, shopping barang dapur. Dulu2 selalunya aku, kakak + Hakim yang paling enjoy shopping barang dapur. Yelah. Sambil2 umi sibuk pilih barang, kitorang amek makanan ringan yang kitorang nak. Kerja aku macam biasa tolak troli. Tapi sekarang tinggal aku sorang je laa. Sebab sekarang parents aku lebih suka shopping masa Atim sekolah. Okay. Terindu kakak sekejap. Wuwuwu. :P
Lepas siap shopping, stop lunch dekat Restoran Mi Celup. Sedap wooo. Lama dah tak makan. :) Haaaa. Tadi lalu depan sekolah aku. Maahad Muhammadi Perempuan. Eh, ex-sekolah aku. Tapi yang peliknya kan asal aku macam takde feeling tacim2 pon? Tak rasa rindu langsung. Kahkahkah. Tak pasal2 aku rasa diri aku ni kejam teramat. Ishish.
Then balik rumah. Tetiba virus GEDIK attack aku. Ouch. :P


. do ignore me pleaseee. 
#ada orang cakap aku nak jadi ninja. okei. fine. =.='
Haaaaa. Ini adalah hasil keboringan aku. OHYEAH. Problem? :P Kadang2 fotoGEDIK ni best gak. Ahaks ! Aku sorang2 dekat rumah masa ni. Macam selalu ler, kena tinggal sengsorang. Umi + ayah pegi amek Atim balik sekolah. SAPE KATA CUTI PANJANG ITU BESTTTT? Meh nak bagi penyepak free sorang2. Boring tahap cipan dah ni. Nak kerja? Aku malasss. Lagipon umi aku tak bagi. Umi cakap aku ni budop terbolas, kalo dalam loghat Kelate. *aku tak tau dalam bahasa bakunya apa. mwehehe.*
K. Dah habis membebel. Babai ! :P


*Yay! Aku + Atim boleh jugak pegi Melaka untuk konvo kakyong bulan 7 nanti. Puas adek aku tu merayu2 dengan parents aku nak ikot jugak. And finally dah beli tiket dah pon tadi. Huhu. Kepada kakak, jangan jelly2~ :P

2 comments: