Thursday, 12 July 2012

Nak ! n__n

Assalamualaikum. :)
# ini adalah entri merapu.


Semalam aku ada tweet ni.



Wakakaka. Tiba2 terpikir kan best kalo dapat anak kucing. Baru laen dari yang laen sikit. :P Lepastu aku terjumpa gambar ni dekat muka buku aku tadi.



Comengaaaa~! ^////^ Anak kucing sapa lah ni~ So aku bertambah tekad nak dapat anak kucing untuk hantaran kahwin nanti. Mesti korang cakap aku ni mengarut je lebih, tapi belum cuba belum tahu. Kahkah. :P


Esok result kemasukan degree USIM keluar. UPU pun akan tahu besok jugak. Pray for me + my friends supaya dapat yang terbaekkkk ye. #cuak cuak~ >.<


**Percubaan aku untuk guna 'saya' instead of 'aku' fail jugak akirnya. Muahahaha. --> Saya nak berubah! Rasa macam budak baek sangat. Tak sesuai dengan aku yang tak berapa nak baek ni. Heee.


Daaaa~ Wassalam. :)

No comments: