Saturday, 18 August 2012

Ucapan Raya. :D

Assalamualaikum. :D

Kalo rajin bukak entri ni ---> Raya! ye sayangs. ;)
Dah malas nak taip lagi sekali. Har har har. :p

Selamat Hari Raya peeps.
Semoga amalan kita semua diterima Allah SWT. InsyaAllah. :)
Jemput datang rumah. Silesilesile. ^^

buruk sebab aku edit sendiri. kahkah. :p credit to : cik ini for the doodle. :D
Kepada Demitians, Maahadians, USIMians, special dedicated to Yan, Affaf, Yinyin, E-2-5-ers, bebudak TTD3 + Tamhidi Pergigian 2011/2012, selamat hari raya. Mintak maaf dari hujung rambut hingga hujung jari kaki. :'D

Tadi aku hantar mesej dekat sahabat ni. Mesej salam Aidilfitri + mintak maaf. Tapi dia tak reply text aku. Hari tu aku ada inbox tanya pasal something dekat facebook dia, dia tak balas jugak. Sedeh. :'( Awak, saya dah mintak maaf kan? Rasulullah SAW tak mengaku umat baginda kalo memutuskan tali silaturrahim. Nauzubillah. Saya harap kita janganlah sampai jadi macamtu. :(

Dan untuk sorang lagi. Dulu siap cakap dah jadi secret best friend. Tapi rasanya rapat setakat 2 bulan je kot. =.=' Maaf kalo aku ada buat salah. Tetiba je kau senyap. Dah lama tak merapu macam dulu2. Takpelah. Macam kau selalu cakap, kosong2. :P

Dear bff yang still bergelar bff. Kahkah. Terima kaseh selalu sudi dengar aku membebel + merapu. Muahaha. :p Maaf di atas segala salah silap aku. Sorry, rasanya tak dapat pergi rumah kau sebab takde geng. :(

Korang berdua, dekat Pandan jangan pulak buat2 sombong dengan aku. =.='

Tamat sudah ucapan special saya terhadap orang2 tertentu. Sekian. Heeee~ :pppp

Orang laen mesti dah balik kampung. Family aku macam biasa, selalunya sebelum subuh baru balik kampung umi dekat Kg Jeram, Pasir Puteh. Hoho. :D


Jihyo beraya bersama Gary LeeSsang,
Sambil beraya sambil bercinta,
Jangan dilupa keluarga tersayang,
Sahabat handai juga yang 'disana'..

Jong Kook Haha dan juga Jaesuk,
Pakai baju 'colour'nya ceria,
Ceriakan diri di hari esok,
Moga2 semua bergembira..

Sukjin Kwang Soo beraya sakan,
Mencari-cari duit raya,
Salah dan silap harap dimaafkan,
Itu semua sifat manusia.


K. Bye2. Selamat hari rayaaaaaaaa ! n_____________n

Wassalam.

*tadi kata malas nak menaip. tapi.............. =___________='
**updated :: 20/8/2012 :: sahabat tu reply mesej aku pagi tadi. Alhamdulillah. :')

No comments: