Tuesday, 21 August 2012

Raya 2012

Assalamualaikum. :)

Mood raya korang apa kabar? Aku? Hekhek. Raya tak macam raya sangat. =____='

Even snap picture pun sikittt jek. Umi kata tunggu hari Khamis ni lah baru amek gambar buat potret raya family. Ececece. Tapi aku nak tunjuk jugak baju raya aku dekat korang. Hoho~ :P


Raya 1st. :D
*on the way balik dari melawat kubur arwah nenek sebelah ayah. Al-Fatihah. 


Raya 2nd. :)
*with kakak and cousinsss
Raya 3rd. ;)
*blur. hakhak. biaq ler~ ade aku kesah?
Baju raya 1st + 3rd bukan baju baru. Baju lama tapi dua2 baru pakai sekali. Sebab tu kira macam baju raya jugak lah. Hikhik. :p *jap. perlu ke aku cakap benda ni dekat korang? gedikkk. O.o *

Kesimpulan raya tahun ni :

  • Jumlah tetamu datang rumah sikit.
  • Duit raya pun sikit.
  • Beraya pun tak banyak.
  • Banyak tido + makan.
  • Ada banyak kenduri. 
Semalam Syahmi ajak aku pergi open house rumah dia. Tapi aku tak pergi sebab takde geng. Sorry lah dude. :( Esok pulak nak pergi beraya dekat rumah Shahrina. Tak sabar nak jumpa kawan2 sekolah rendah dulu. Heee. :D Rumah aku pun ada open house esok. Umi buat nasi dagang. Jemput datang rumah yeeee. ;)
Sekian melaporkan. Wassalam. :)

*over kan aku edit gambar? kahkah. :p

**tadi jumpa Mustapa Kamal (betul ke eja?) dekat kenduri kesyukuran cukur jambul cucu jiran.
***hoi secret best friend! sampai hati kau tak ucap selamat hari raya pun dekat aku. huk2. :(
****k. bye. :ppp

2 comments:

mudz abdul halim said...

selamat ari raya amalia! gambar hari raya ketiga paling cungg.

amalia eunhae said...

Selamat hari raya mudz! :D
HAHA. cung? mekaseh2. tp gedik jek yg lbih. muahaha. XD