Thursday, 9 August 2012

Sengal

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.......... *sambung sendiri :p*


XD XD XD XD XD

Assalamulaikum. =.='

Aku fail lagi ujian memandu aku tadi. T^T Sengal. Dah dua kali aku fail. Dulu kandas dekat bukit. Tadi kandas parking 3 penjuru. Yang lassssssst sekali. Gedik weh. Bukit + side parking dah cun aku buat tadi. =.=' Ini pun fail sebab pijak garisan putih masa undur nak keluar dari parking tuh. Last step. Bongek bongek bongekkkkkkkkkk. :(

Tapi seriussss lawak siot. Hahahahahahahaha. Malu kot. Masa aku pijak garisan putih tu, abang JPJ *cehhh. abang? haha* tu sengih2, dia cakap, "Keluar kereta." Hahhhh? Dia tanya aku, "Kena garisan putih kan?" .............................. a'ah. =.=' Aku pun buat muka comel blur masa sign borang tu. Mana tau dia bagi chance aku buat lagi sekali ke~ Kahkahkah. Tapi tengok2 dia tak layan pun. Ouhh kesiannnn akuuuuu~ :p

It's okayyy. Sebelum ni Allah selalu bagi semua yang aku nak. Alhamdulillah. :') Orang laen first test pun dah lulus. Aku amek 2 kali pun tak lulus2. Takpe2. Kadang2 Allah tak bagi apa yang kita nak sebab takut kita lupakan Dia. *ayat penyedap hati sendiri yang telah berkecai menjadi debuuuu.wuwuwuwu. :( * InsyaAllah test ketiga nanti aku lulus. Doakan aku. :((


test JPJ bukannya murahhh wehh. T^T
Aku dah sambung lesen L aku 4 kali. Setiap kali sambung habis 30 hinggit. Satu test ulangan pun dah 50 hinggit. Ni test ulangan lagi sekali? Kena pakai duit lagi la. Kesian mak bapak akuuuu. T.T

Banyak tadi benda2 yang memalukan aku buat. =.=' Kalut punya pasal. Hikhik. Tapi segan ah nak cerita. Aku memang~ Suka je buat benda2 mengarut. Lalala~ Aku balik dengan cikgu memandu aku. Atas kereta, dia gelak. Aku gelak. Dia gelak lagi. Aku gelak jugak. Dia tanya nak retest bila pulak? Aku cakap ikotlah bila2 asalkan sebelum tarikh lapor diri. Sempat ke tak retest aku pun tak tau. Harap2 ada kosong lagi untuk aku booking test. =.=' 

Tadi mula2 sampai lagi aku duk tepi sorang akak tu. Lepas tu dia tegur aku. Kitorang pun borak2. :) Sampai lah ada kawan dia tegur dia. Kawan dia tanya dia study dekat mana sekarang? Dia cakap USIM. Dalam hati aku, "Laaaaaaaaa~ Budak USIM ke~". Borak2 dari tadi baru tahu akak tu amek ijazah akaun hape entah dekat USIM. Ouhhh. Then kami borak2 pasal USIM terchenta pulak. :p Akak tu kandas parking 3 penjuru dulu, tadi dia test ulangan jugak, tapi kali ni dia lulus. Aku je yang selalu naseb buruk. =.=' Retest nanti pun aku kena ulang buat bukit + side parking jugak, walaupun aku dah lulus tadi. Streeeeesssss! >.< I hate myself. T^T Ehhhh. Tak baek. Harhar~

Dahhh. Annyeong. :(

____________________________________________________________________________

"Nanges? Tolonglaaa~ Aku taknak jadi hipokrit. Buat2 lembut macam pompuan laen. Sebab tu aku kasar. Kahkah."

"Perempuan ni memang semulajadi lembut. Yang buat2 kasar tu lah yang hipokrit sebenarnya."

*gulp*
____________________________________________________________________________

No comments: