Saturday, 22 December 2012

I'm Home !

I'm home for 3 days. :D Hewhew. Tapi selasa dah balik keyell semula. :( Takpe untuk 3 hari ni rileks kejap. Kelate sekarang sejuk macam duk oversea. Non-stop raining. Naseb baek on the way balik Kelate semalam hujan tak lebat sangat. Thanks Syahmi sudi tumpangkan aku balik. Jimat duit tak payah beli tiket bas. Hehe. Bertolak kul 12 tengahari lepas habis kelas English. And alhamdulillah sampai dekat rumah kul 9.30 malam. Aku tak tido sepanjang perjalanan sebab kena teman driver. Perghhhhhh letih kot. Naseb baek ada lagu. Boleh karaoke, hilang ngantuk. Aku memang. Tak heran ada orang ke tak, mulut aku memang automatik akan ikut serta nyanyi kalo dengar lagu yang aku tahu. Driver pun join karaoke sekali jugak. HAHAHA. Lepastu duk bergosip tak hingat dunia. But of course the 'krik krikkkk' moments lebih banyak =..= Aku pun tak terlepas dari ditanya soalan2 panas dari Afi. Phewwwww~ But as you know, silence is better :) Malam tadi boleh jugak kenal rumah Afi dekat mana. Tak jauh sangat pun dengan rumah aku rupanya.
Ok lupakan esaimen jap. Grrrr. Yang paling penting, :D



Sebenarnya nak cerita something tapi tak boleh. Amalia, stop talking about it. Tahan tahannnn tahannnnnnn. Ok fineeeee. Byebye.

2 comments:

♛Lieyaaaa✿ said...

I'm home toooooo...hahaha...
i'm back for blogging.. well, at least, for now... ehem3.. *omputeh gitu*
rindulaah..harhar

NikAmaliaNasrulliana said...

fikir berpuluh2 kali who's Lieyaaaa? hahahahaha. tengok yoseob + the "harhar" baru tau laaa cik shahrina ko~ haha. rindu u jugak <3 so, happy blogging! keep in touch with your update there! hewhew