Tuesday, 1 January 2013

2013 - 1993 = 20

Perghhhhhhhhh dekat twitter, facebook sume pakat heboh wish happy new year 2013. Yeyeyeye. Selamat tahun baru la~ =.= Ramai kengkawan 93-liners tweet "I'm 20!" "Dah 20 tahun. Jom kawen!" "20. Meremang bulu roma!" "Umor dah 20 tahun. Hmmmm dah boleh kawen ni" Perghhhhh korang fikir sejibik macam aku. Sejibik! Haha. Ye la dah bukan teenager kan. Dah boleh start cari calon dah ni. Muahahaha. Cerita lama, tutup buku. Orang tak nak dekat kita cari je orang laen. Yela dia dah tak kesah dekat kita buat apa terhegeh2 lagi kan? :3 Asal ayat aku macam nak cakap aku tak laku ni? Errrrr. Hehe gurau2. Aku pernah cakap kan tak payah duk menggatai~ Now just wait for the right time je la. Time for my fairytale story to begin. Dunno when and dunno who is my prince charming. Maybe dah ramai antara kami fairytale diorang dah lama start. Aku belom. Takpe. baru 19++ tahun. Kalo ada umur panjang, jodoh tu dah takkan lari ke mana pun. Lagipun tanggungjawab sebagai pelajar tak habes tunaikan lagi. Rilek ah. Hoho. Ok 2012 kalo imbas balik banyak benda + perbuatan yang kurang cerdik aku buat. Tapi masa muda2 ni la nak try, nanti dah tua boleh cerita dekat anak2 "Macam ni la mak dulu. Gangster. Sombong. Depan2 buat2 ayu, belakang2 suka mengorat, confess dalam blog, menggedik je reti." Ecece macam comey je kalo imagine. HAHA. Macam ayah + umi selalu cerita zaman muda2 diorang dulu dekat kami adek-beradek :) Aaaaaa rindu nak dengar umi ayah gaduh2 manja. Aummmm :p

So HAPPY NEW YEAR uolls~ Semoga semua hajat anda, anda dan anda akan tercapai. :D


-------------------------------------> *timeline of me 2012 :3 ouhh pleasssee kahkah :p
Sempena tahun baru ni kite nak mintak maaf kepada semua yang mengenali diri ini. Mulakan 2013 dengan nafas baru, azam baru, baju baru, kereta baru, rumah baru, pakwe baru. :pp Okei dah mengarut. Benda yang lepas tak usah dikenang lagi. An an an? Aku nak mintak maaf especially kepada orang yang aku selalu ganggu hidup dia. Suka buat dia marah kalo dia baca blog ni. Ngeee. Dah ler. Tahun baru ni aku takkan ganggu kau lagi. Take care sbf :)

Final exam kitorang lebih kurang dalam 27 Januari gitewww. Tak dapat jadual lagi. Tapi masa semakin suntuk. Dah kena start jadi rajin ni. Doakan kitorang :D Aku harap tahun ni aku dapat jadi lebih matang dan lebih pandai buat keputusan. 20 tahun ler katakan~ Kekekeke. Semoga Nik Amalia Nasrulliana lebih kuat, tabah, dah tak homesick2 lagi, dah tak manja2 dan lembik lagi, and can go through all hardships that me and my friends will face later. Semoga Amalia bahagia dan gembira selalu bersama orang2 yang tersayang, sentiasa comey macam biasa, and moga dipertemukan dengan jodoh beliau yang sehensem Woohyun :3 Amin~ Hope we all will become a better person throughout this new year. A better Muslim and Muslimah. In syaa Allah ;)

Wassalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh.

No comments: