Tuesday, 26 February 2013

Merapu

Takde. Just hapdate nak bagitau aku dah lulus ujian memandu. Akhirnya. Test kali ke-4 baru lulus. Memalukan =.= Tapi lega. Sangat. Alhamdulillah :)

Hari retest 24 Februari, Ahad lepas, banyak benda jadi kot. Pagi2 lagi hujan lebat. Aku ulangan, so sesi pukul 11 pagi. Sesi 8 and 10 pagi untuk bebudak yang 1st time test. Setiap sesi ade plus minus 60 orang. Disebabkan hujan lebat, kena tangguh tunggu hujan reda. Letih menunggu. Fuhhhhh. Tengok2 sesi geng aku start kul 3 petang. Dah la aku nombor 56. Nombor last. Calon rayuan ulangan. So kena dahulukan yang bukan rayuan dulu. Hakhak. Naseb baek no 55 tu budak laki hensyemmmm heeeee :3 Umi + ayah tunggu aku. Teman dari pagi sampai petang. Aku cakap aku okay je sorang2, tapi dua2 tak nak balik. Sokongan moral katanya. Mujur gak. Boleh solat zohor kat masjid luar. Tak yah berebut2 solat kat musolla kecikkkkkkk dalam tu. Tak lunch hari tu sebab stress kot kahkahkah :P Last2 turn aku kul 4 lebih. Nak dekat kul 5 balik. Masa tengah tunggu giliran, banyak songeh betul. Tudung tak jadi la. Jari tercucuk jarum pin keronsang sampai berdarah la. Payung tetiba hilang la. Rupa2nya payung tu ada cikgu amek pinjam kejap. Huuuu macam2 =________=

Ok ni sume tak penting. Yang penting aku dah lulusssssssssssss ! Hoyeahhhhhh ! Lepas test, dapat borang sume, tak ingat nak bagi balik nombor turn lak. Nombor besar gedabak diletakkan kat tali macam tali kad matrik. Macam mana boleh tak perasan nak pulangkan sebelum balik pun entah. Masa tu dah nak kuar pagar, lepastu ade orang tak dikenali tolong tegur. Ok maluuuuuuu. Kbye. Eh tak habes lagi :PP Lepastu kitorang pi amek Hakim balik sekolah kat Maahad Jate. On the way balik rumah Kak Bi call mintak gambar2, salinan fotostat I/C and blablablabla for lesen P progression. Baru ingat aku tak bawak balik gambar passport. So pegi la pulak kedai gambar cepat2. Finally, kul 6.15 petang sampai rumah. Bas malam tu kul 9 malam. Masa tu belum pack barang2 lagi, so kelam kabut la aku dan umi cari barang2 yang nak dipack harharharhar :P But alhamdulillah akirnya berjaya menjejakkan kaki di Glenview Villa, keyell kul 8.15 pagi, hari Isnin. Masuk kelas lewat and daaaaa. Kbyeeeee :P

*best tak ayat keling aku? kekekeke. eh jap satu lagi. semester 2 dah mula. aja aja fighting kepada sume sayangsssss sayangsssssssss :3 walaupun mood study aku belum berkunjung tiba lagi. siyessss cuti hari tu tak cukup. sibuk ngan retest jpj =____= it's okay. ade hikmahnya. Alhamdulillah :) kbyeeeee ~ kali ni betoi2 kbyeeeeeee :D  

KBYEEEEEE ! ^.^

No comments: