Sunday, 10 March 2013

Grow

"Amalia, Izzat panggil mung."
"Eh? Panggil gi mano?"
"Dio tunggu kat tanggo. Dio nok oyak i love you ko mung. Muahahaha"
"Ngarut :P" *padahal dalam hati berbunga2 kahkahkah*
Pi tangga. Izzat tengah senyum2 lepastu dia nyanyi lagu Uptown Girl, lagu Westlife.

Seriously this was my very first nyetnyet love story. Hahaha. Masa tu baru darjah dua. Masuk darjah 3 dah suka orang laen lak :P Sebab dah tak rapat ngan Izzat. Akhir tahun darjah 3, tetiba Izzat pindah sekolah. Lama menyepi. Tetiba pada suatu hari, aku tengok ada surat misteri dalam laci meja. Surat dari Izzat. Kalo tak silap dia ada bagi gambar, no telfon, dan alamat dia. Lepastu dia cakap nak aku punya gambar and biodata. Hakhakhak. Dia suruh aku bagi surat balas dekat Syafiq, budak kelas kitorang gak. Ouhhhh Syafiq yang jadi posmen rupanya. Masa bukak surat tu ade ramai kawan2 sekeliling. So lepas baca, disebabkan rasa malu yang teramat sangat, dengan reaksi muka buat2 jual mahal, aku koyak and buang itu surat cinta dalam tong sampah. Ok kelakar. Hahahaha. Sejak hari tu tak pernah jumpa and contact pun dengan si Izzat tu. Nama penuh dia pun aku tak ingat.

Ko pehal tetiba cite pasal nyetnyet love story? Heeeeee saje jek. Tetiba teringat. Hoho

me and sis.
we have grown up. totally grown up :O


No comments: