Friday, 29 March 2013

Hikhik

Esok nak pi Nilai pulak. Jadi urusetia sukan antara kolej kediaman. Dah 5 minggu berturut2 hujung minggu tak lekat kat rumah :O Kerja DAN tak siap lagi ==' Naseb baek kerja untuk Akasia Seni macam dah siap la kot. Just belum tunjuk dekat big boss je lagi. Adoyay. Seriously semester ni macam tak paham apekebenda belajar hari2. Nak start study bila aku pun tak tau. Patot la akak2 pernah cakap dulu sem 2 selalunya sibuk sikit compared to sem 1. Baru den paham. Banyak aktiviti luar kelas dari dalam kelas. Huhu. Sebab kitorang budak dentist ni sikit so semuanya kena melibatkan diri. Apaaaaaa yang pentinggg? Kerjaaaasamaaaa! Bak kata Wonderpets :3 
Btw, minggu lepas aku dah start pi klinik gigi dapatkan treatment untuk gigi aku. Yela aku ni belajar je dentistry tapi gigi sendiri? =..= Muahahaha takleh cakap, turun mas kawen aku nanti. Dari sekolah menengah lagi gigi aku ada masalah. Sekarang baru rasa nak pi jumpa doktor gigi. Padan muka, setiap kali visit klinik, kena lecture free ngan doktor2. Pastu baru menyesal tak jaga gigi molek2 =______=

Internet dah 2 minggu slow. Ni baru nak start laju balik. Tapi tak jadi gak kadang2 :( Sekarang ni tengah rasa macam takde mood nak buat kerja. Dah la duk sorang2. Yaya balik Johor T.T Yinyin + Dayah macam biasa la, balik haha. Mikin stay sebab ada lawan futsal SUKOL esok. Tapi malam ni dia pi training futsal. Huhu. Hmmm tu je. Kbye

#entrigapodionimung?=..=

No comments: