Saturday, 22 June 2013

Crush

Meet my new crush

Here he is. Heeeeeeeee ~


my bambam

My very first nephew. Hehe. Alhamdulillah. Selamat melihat dunia, Muhammad Adam Fiqri bin Amir Hisyam. Tak sabar nak jumpa awak. Lambatnya study week ! T^T

Semoga Adam menjadi hamba Allah yang beriman, anak yang soleh, hensyem tampan serta kacak bergaya hohoho. Cepatlah besar ea, nanti kita boleh dating sesama, makan eskrem sesama >.< 

Tapi sampai sekarang tak tau lagi apa dia nak panggil aku nanti. Family aku kan panggil aku Yuyu dari kecik sampai besar. Takkan nak suruh panggil Cik Yu kot =______= Anak keempat family orang laen panggil apa ye? Kak Cik? Kak Lang? Nak panggil hapeeee ni? =.=

Okai dah pasal Adam. Ni pasal pro exam pulak. Dah nak dekat sangat kot. 11 Julai ni. Tapi macam biasa, tau2 je la aku macamana. Hoho. Ada 3 minggu jeeee lagi. Serius aku baru baca bape tajuk Anatomy. Tapi cenggini la aku. Aku tau otak aku macamana. Dia kena dekat2 exam baru cepat masuk, serap macam span, pastu lepas keluar dewan exam terus perah, habesssss keluar balik apa yang dibaca. Ok yang pasal span tadi tipu je. Kan best kalo betul2 >.<

Good luck semua. Semoga semua members of 6th batch dentistry USIM dapat ketenangan jawab soalan exam nanti, dan seterusnya dapat result yang cun melecun. Ikhlaskan niat study bukan untuk exam, at least cuba walaupun kenyataannya teramatlah susah nak perbetulkan niat ni T.T Apa2 pun insyaAllah semua lulus dengan cemerlang :)
____________________________________________________


Allahumma ballighna Ramadhan :')

2 comments:

Miss. ciku_cika said...

Bittaufiq wa mumtaz dear :)

NikAmaliaNasrulliana said...

syukran una hehe ^________^