Friday, 7 June 2013

Geli ♥

Hehehehehe

Saja hapdate nak letak gambar DAN lagi :P

yeahhhh ajk Multimedia !

:3

baru bole makan lepas habes majlis T.T
 
6th Batch, Faculty of Dentistry

ahli jawatankuasa Dental Appreciation Night 2013

Full credit to the photo's owner :)

Tutup cerita pasal DAN. Professional examination is coming. Tuluntuluntulun. Aku tak de mood langsung nak study =..= Tetiba terpikir banyak kali "Oiiii betul ke aku nak jadi dentist ni?!! Tak de minat langsung lagi ni. Acano acano?" Tapi dah terlambat. Game has started for such a long time ago, so I have to end it =______= Dah nak habes tahun 1 dah pun. Alhamdulillah still dapat hidup lagi setakat ni. Still berfikiran waras. Sihat walafiat. Alhamdulillah. Hoho. Bila tengok semua orang buat study group, pi dissection room belajaq, pulun study, aku pulak duk buat benda2 lagho, rasa macammmm =______________= Biaq je la. Aku tengah hepi kot sekarang ni. Hehehehehehe sebab bole balik sebelum exam. Study week dua minggu balik Kelate. Study ke tak kat rumah nanti lantak la, Allah dah tulis apa yang aku dah buat dan bakal buat :3 Pertolongan Allah itu pasti :)

Btw, kalo ada orang laki senyum setiap kali jumpa kita kenapa ea? Memang murah senyuman ke apa? Hahahaha. Padahal jarang jumpa. Tak berapa kenal pun. Just aku tau nama dia, dia tau nama aku. Tapi sejak dua tiga menjak ni selalu sangat jumpa dia. Heeee. Jangan la senyum kat saya, awak. Sebab saya ni orang yang suka balas senyuman orang. Haihhhh. Or should I approach him? Eh woiiiiiii hapekah ini? Bhahahaha. Eh tak nak. Tak nak masa ni. Biasa la makin dekat exam, makin banyak permainan hati timbul. Kalo berdasarkan pengalaman memang masa nak dekat exam la banyak masalah hati ni =..= 

Ya Allah, peliharalah hati kami

Tapi kan he's cute. Seriously hahahahahahaha kbye :P

No comments: