Sunday, 27 October 2013

Woooooooo


Ngantuk. Study tak jalan. So, melagha je kejenya. Bukak youtube tengok video macam macam ahahaha. Best lagu ni. Mula mula rentak slow, akir akir tetiba rancak =.=

Aku bole rasa. Bole rasa minggu bakal aku hadapi ni hectic gila. Mid term exam of course. Wish us luck. Exam exam pun kelas and lecture macam biasa. Present Arab. Submit report Hubungan Etnik. Test Community Dentistry. Tutor pharmaco, tapi aku malas buat yang ni kahkahkah :p Tasmi' satu surah Al-Muddathir 56 ayat. Roleplay behavioural science. Debate Dental Material. And last but not least Optech lab session as usually =____=

Doakan kami. InsyaAllah semua okai :) Pastu balik ! Yeayyyy

Lupa. Adik buddy aku. Aku lupa senanya. Lepas bagi satu buku anatomy je hari tu, aku lupa nak contact dia. Sorryyyyy huhu. Malangnya awak dapat akak jadi buddy awak. Kalau jumpa real life macam malu nak tegur hihihi. Tegur la itew awak. Akak tunggu awak mesej akak, sebab akak lupa amek nombor awak hari tu. So do text me kalau nak tanya apa2. Muka akak je garang, kening je naek, padahal biasa je. Takde la nak makan orang. Semua orang cakap muka akak nakal, tapi setakat ni alhamdulillah tak pernah sepak orang depan2 lagi :) Tanya kot facebook pun bole. Heeee. Good luck for mid term exam btw :D *Erma, kalau u baca ni, bagitau housemate awak tu tau ngehehehe. surat cinta special ni 

Kbai :3

4 comments:

Erma Fazira said...

hahahaha. lawak r kak. okey, inshaAllah, nanti saya bagitahu ainul rusydiah saiful anuar. nah nama penuh siap. heee

NikAmaliaNasrulliana said...

fuyyoooooooooo. ini memang follower terbaek. tak sampai 24 jam post da baca haha. okai thanks ngehehe :D

Erma Fazira said...

perghh.. 24 jam duk tunggu latest entry. hahahahaha

NikAmaliaNasrulliana said...

amboihhhh. haha makacihhhh :3