Wednesday, 6 November 2013

Rehat jap . . .

My home is the best of best of bestest place forevaaaa. Bagi aku la. Tenang je duk rumah. Tapi nak buat acano, kita ada tanggungjawab. Amanah :) Ahad ni fly balik keyell semula. Seminggu tinggal rumah GV, aku takut benda sama berulang jek. Seram. Ok dia pun macam kita, tak suka kita sebut pasal dia, so baek senyap. Huhu

Being a dentist, we are on the way to there. Dah mid sem tahun 2. Tak lama dah end sem. Cepat betul. Eh lupa. Salam maal hijrah. Tahun baru, azam baru. Satu je azam aku. Kurangkan merungut, tingkatkan prestasi -____- Dan sedar tak sedar umur pun makin meningkat. Dulu masa kecik kecik selalu cakap "Lambatnya nak jadi besar". Sekarang dah besar, "Nak jadi kecik balik!" Pfftt

Ala. Sama je kecik ke besar. Aku dulu nak dekat UPSR kena tido kul 2 pagi kot. Semata mata kena siapkan satu buku soalan past year Mathematics setiap hari. Cikgu Rosli, the strictest teacher ever, yet he is the best teacher I've ever had. Aku risau jugak dari kecik selalu tak cukup tido, kesian jantung aku hmm

Saja je hapdate. Penat tengok cite Good Doctor. Stop kejap. Haha. Penat sebab macam study tengok cite tu. Revise anatomy horror. Pathology sikit sikit. Nak makan pun bole jadi tak habes makan. Sebab tengok scene surgery ahahahaha sape suh makan =.=

Aku janji esok start buat esaimen. Serius. Esaimen dah beratur tapi aku buat dek je eheheee

Happy holiday uolls :D

**Aku harap tahun dua ni aku tak buat benda benda mengarut macam dulu. Habes semua cerita dalam blog. Kanak kanak betul. Lepas tu habes jadi fitnah dan cerita sebenar ditokok tambah. Dah jadi drama korea. Padahal maen maen je =_______= Aku mintak maaf sangat sangat sangat sangat kat semua pelakon drama yang terlibat. Huuu. Entri entri dulu aku da delete. Tapi senanya aku tukar jadi draft. So aku sorang je bole baca balik. Scary jugak aku dulu. Sekarang baru rasa ya Allah, malunyaaaa. Da macam hape. Bole masuk himpunan cerita lawak. Kahkahkahkah kbai

No comments: