Friday, 7 February 2014

Break

This semester break :)

Meronggeng kat kbmall. Pika belanja pizza hut hehehe. Mekaseh cik pika :3



___________________________________

Kenduri. Hampir setiap hari kot. Aigooooo
Tapi ni amek gamba kat depan rumah sendiri jek hohoho


___________________________________

Reunion sekolah rendah. BBQ kat rumah Shahrina. Thanks budak cun and family ehehe. Lama tak jumpa diorang ni. Reunion kelas last masa cuti habes SPM rasanya. Tu pun sikit je pompuan yang datang. Laki majoriti mai =.= Last last dapat jugak jumpa hari tu. Perangai still tak berubah. Huuu sekolah rendah hidup paling hepi kot. No stress no pressure. Dulu selalu tak sabar nak pi sekolah setiap hari. Skang dah masuk U jangan harap nak rasa cenggitu pfftt. Btw, naseb baek ex-scandal tak datang. Tapi ex-crush datang. Eh. Kahkahkah


___________________________________

Kenduri kat rumah Anne. Thanks Cekmi sudi drive amek kami sorang demi sorang, walaupun kaki bengkak huhu. Hari tu macam hari raya, bole kenal rumah geng Kelate hee. Pi rumah Afi dan Mirul. Sahran ngan Zack tunggu kat rumah Mirul. Then baru pi rumah Anne. Thanks Anne jemput kitorang datang ;) Lepas tu pi rumah Moni, tengok cite korea ahaha. Lepas Asar, Moni pun hantar aku ngan Afi balik. Mekaseh uolls :D



________________________________

Pantai :)



__________________________________

Maen masak masak dengan Kakak. Oreo cheese cake. Pavlova. Chocolate Cake :3



Oke fine. Pavlova tanpa strawberi dan kiwi memang nampak camtu ahaha. Lupa nak amek gamba cheese cake. Haihh
__________________________________

Today's nasi dagang by Umi.


Rasa macam dah makin gemok cuti ni. K dah. Bye :p

No comments: