Monday, 26 May 2014

zzzzzzz

Kenapa tetiba bila tengok gambar pompuan pakai seluar nampak buruk? :O
Padahal diri sendiri pun suka jeans. Kalau keluar selaen pi kelas mesti pakai jeans. Hmmm nak tukar taste maybe :3

Boring senanya. Esaimen ada tapi tak de rasa trigger lagi nak siapkan. So esei apa yang kita nak tulis hari ni? Nothing. Pakat tulis apa yang terpikiaq je deh.

Semalam umi call, duk best mengumpat pasal kakak, umi tetiba ubah topik. Umi tanya aku dah ada ke? Krikkk. Tetiba. Tapi memang masa balik hari tu lagi umi tanya tak de ke sape sape yang special sikit dari orang laen. Sabiaq je la. Tak dak umi. Serius tak de. Da kenapa tetiba cakap pasal ni? Sebab teringat minggu lepas ada akak senior tanya, betul ke aku ni tak de pakwe. What theee. Pastu bole pulak cakap aku tipu bila cakap tak dak. Dulu lagi masa tamhidi, ramai jugak kawan yang masa mula mula kenal kita tanya i ni dah berpunya ke? Muka macam dah ada kata diorang. Macam mana tu muka yang dah ada? Ada cop ke apa? Masa SN tanya paling tak leh bla. Haha rindu SN. Soalan sama, "Amalia ade doh an?" "Mana ado." "Bohong la tak de! Haha" "Siyes takdop!" "Ahh ana boleh kenal sape ada ke dop. Muka macam Amalia biasanya ado doh. Hahaha" "TAKDOP LAH!" Stress. Lama jugak gaduh ngan dia hari tu. Tak caya sampai ke sudah. Muka matured sangaddd ke haku ni? Ke muka nakal? Ke sebab tudung pendek? Ke sebab gedik? =.= 

K. I TAKDE. DAN TAK PERNAH ADA. SEKIAN TERIMA KASIH.

Ok nak balik. Nak balik jugak sebelum pro exam. Tak kira. Balik sengsorang macam tahun lepas pon takpe. I rela T.T

2 comments:

Anonymous said...

Titew da adaaaa..hewhew

NikAmaliaNasrulliana said...

untunglaaaa awak kawen jemput :3