Monday, 11 August 2014

hanadulset

Hello.

Baru balik jumpa Yan ngan Aisyah. Still maintain omei semuanya. Ahaks. Weh nak dengar satu cerita dak. I makin gemok uolls. Dalam tiga hari sebelum raya aku naek penimbang perghhhh 3 kilo bak hang naek dari hari tu. Hari tu bila? Lebih kurang awal sem 2. Aku bahagia sangat ke apa sem ni makan tak jaga. Puasa pun bole naek camtu. Ishish. Tengok gambo baru perasan awat bulat sangat aku sejak dua menjak ni. Kena buat turun balik tapi duk rumah acano nak turun huwaaaa hari ni pun lunch dua kali sobsob alhamdulillah rejeki

Tadi syiokkkk story mory. Ingat balik kenangan lama. Tapi ada kenangan tak nak ingat pun. Buat saket hati je, tak gituuu? Buang yang keruh amek yang jernih. Gigi tak pi kumpul lagi ni. Lagi kurang sebulan cuti. Follow the flow je la. Nampak macam bole penthouse gak sem baru ni. Letihnya nak naek turun tangga lagi -..- Senanya patut bagi adek adek je rumah dua tingkat ni sebab diorang muda muda lagi. Tak saket lutut, larat maen tangga ahaha

Tak sebilik dengan Yinyin dah la sem depan. Dah dua tahun sebilik. Walaupun selalu balik Gombak, tapi bila dia ada kat bilik, dia la pendengar setia. Ada cerita yang just bole share dengan Yinyin je. Kadang kadang kalau cakap pasal hati memang roomate je paham kita. Sebab bed time story sebelum tido automatically jadi heart to heart talk. Aku memang jadi serius kalo cakap bab hati. Ececece. Ada orang yang aku suka bergurau, layankan je gosip tu sume, tapi ada certain orang aku bole cakap benda serius. Sebab tu diorang tak paham aku. Budak ni serius ke gurau ntah :p Lagi pun sem depan dah tak dak housemate kelate. Yinyin paham kalo kita story mory kot kelate, Nasuha pun dah tak serumah, ottoke aku nak story mory ngan syapeeeee. Ni bukan racist nor assabiah. Cuma I still kena susun ayat kalo nak bercerita kot bahasa keyell kahkah ok it's time to be more serious. No more story telling time and focus to dentistry. Pffttttt

K. Motif apa entri kali ni tak tau. Saja nak update nak cakap aku makin gemok tu je bhahaha k annyeong nak pi makan

2 comments:

Anonymous said...

huhu terharu titeww...xpelah amalia kan nak jadi orang keyell dah so baik practice dari skrg hakhak ^_~

NikAmaliaNasrulliana said...

hmmmmm bila pulak i nak jadi orang keyell ni -_____- hahahaha