Wednesday, 18 February 2015

Kadang kadang .

Kadang kadang nak jugak merajuk. Aku ni reti marah orang je pastu bila sembang tukar topik lain, mood dah baik oke terus. Tak berlarutan sangat pun. Tapi masa kita patut rasa touching nak la jugak try merajuk. Hmm apakan daya tak boleh, sebab kawan kan, kalau kita touching lama lama pun dengan sape lagi kita nak kawan, boring pulak haha

"Jom lah ikut kitorang pergi intervarsity, Yuyu! Jomlahhh!"
"Tak nak lah. Buat apa. Dulu aku pergi tak buat pape pun. Nak kata bagi sokongan bersorak ke apa aku bukan jenis camtu haha cari lah supporter yang betul betul reti support."
"Ala jomlah. Nanti kau sorang je duk gv. Kitorang dua dua pi intervarsity haaaa. Jomlah jomlahh"
"Jap bagi aku pikir. Dah la kena bayar niih pokai la"
"Jomlahhhh"
*buatbuatpikir*
"Hmmm ye lahhh hahahaha"
"Yeayyyy"

Terus bagi nama kat Anne.

Beberapa minggu kemudian, salah satu game terpaksa cancel hantar pasukan. Yang salah sorang dari dua orang tu tetiba tak jadi pergi. Dah lah tak bagitau orang, i tahu pun dari orang lain huaaaa ==

"Hang tak pi kaaaa?"
"Tak pergi. Aku tak main, buat apa pergi. Sampai malam pulak tu"
"Habes tu aku main kaaa? Aku pergi sebab korang pergi"
"Malas ah sebab sampai malam"
"Habestu buat apa aku pergiiiiii"

*krikkrikkkkkk

Ni cerita dua hari lepas. Nak tulis dalam blog nak cakap aku touching senanya tapi sekejap je touching so tak rasa nak tulis sangat. Hahahaha apa aku nak cakap ni hmm

K. Ngantuk ah. Penat praktikal Perio. Susah payah try buang bendalah tu, ingatkan calculus rupanya alveolar bone yang tercabut sekali dengan gigi masa extraction. Ishhh bazir masa aku jaaa. Oke nak tido. Guniteeee





2 comments:

Anonymous said...

ni pom sbb hormon xstabil jgk.. n masalah kawan yg agak bengap sikit..

NikAmaliaNasrulliana said...

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz