Tuesday, 22 September 2015

Rindu .

"Ingat tak masa tamhidi dulu kita mana dapat lecture note. Biology baca buku, setiap minggu kuiz. Sekarang buku pun takde."

"Itula. Math belajar guna projector ja. Chemistry pulak Madam suruh salin nota. Fizik pun sama"

"Sekarang masuk lecture, tengok slide, yang masuk dalam kepala 10% ja kot. Sebab tahu dapat hardcopy lecture note boleh baca sendiri nanti."

"Student sekarang tunggu kena suap ja. Tak usaha sendiri."

"Kita lah tu. Hahaha"

Rindu zaman tamhidi. Zaman tak bergantung kepada gadjet dan teknologi. Zaman takde smartphone. Zaman rajin study. Mana diri yang lamaaaaa :(

Hari ni kelas takde dari pukul 8 pagi sampai 2 petang. Rare. Takde kelas boring pulak hahah

Ok tahun ni kita tak balik raya haji. Jumaat ada klinik. Raya di perantauan je lah. Sobs

2 comments:

Anonymous said...

saye pon rndu awakkkk..TT sobs..

nik amalia nasrulliana said...

hmmm ok whoever you are, i miss you too hahahah